2015. június 20., szombat

Katonásan

Sziasztok!

Első körben szeretném előre jegyezni, hogy holnap rendkívüli "különszámmal" jövök majd a blogon, mivel mindegyikünk kedvenc bloggerinája és legjobb barátnőm, Bella (http://vaniliamamor.blogspot.ro) Budapestre látogatott, és egy év után végre újra találkozunk! Élményeinkről majd írni fogok :)

Most pedig jöjjön a mani! Ma piszok akív vagyok ahogy láthatjátok. Mivel lejjebb írtam, hogy lemostam a Nyári kihívásos manit, készítettem egy picit egyszerűbbet, a kedvemhez és az időjáráshoz közelebb állót. 

Szeretem amúgy is ezt a lakkot, nagyon szép színe van. A szívemnek kedves volt mindig is a katona zöld és ez a lakk a tökéletes megtestesítője. 

Dísznek még pár fehér virágot ragasztottam rá, csak, hogy ne legyen annyira komor és egyhangú.

Jöjjenek a képek!



Felhasznált lakkok és egyéb apróságok:
→ essence - discreet agent
→ essence - absolute pure
→ essence - nail art stickers - bad girl
→ essence - nail art stickers - good girl

Nektek hogy tetszik a mani? Ti szeretitek a sötétebb lakkokat vagy inkább az élénk színekért "vagytok oda"?

Ölellek titeket: Cinc

2 megjegyzés:

  1. Az az első bekezdés. ♥
    De áttérve a manira, nekem nagyon tetszik, bár tény, hogy a holo-fedőlakkal sokkal jobban bejött. :) Arról nem készült kép?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, mert azt akkor készítettem már, amikor indultam BP-re :D Már nem volt rá időm :D

      Törlés